Zanimljivo kako se niko ovoga nije setio. Lokomotiva je pogodna za ovakav vid pogona jer joj težina nije ograničavajući faktor, spada u "profesionalna" prevozna sredstva što znači da željeznica može da trpi amortizaciju akumulatora i da planira infrastukturu prema potrebi, može da planira rute da se optimizuje potrošnja akumulatora... Da ne pričamo koja je cena elektrifikacije mreže i održavanja te elektrifikacije.
Author: Gost

Komentari

  • Slavko said More
    Rubin teleskop snima sa ekspozicijom od... 3 dana ranije
  • Siniša said More
    Dragane, hvala Vam, za teserakt. Mada,... 4 dana ranije
  • Baki said More
    Tačno 21. oktobara 2023. sam čitao da... Pre 1 nedelje
  • Milan said More
    Ja sam dolazio skoro svake godine na... Pre 1 nedelje
  • Драган Танаскоски said More
    Siniša,  pročitao sam ponovo vaše... Pre 1 nedelje

Foto...